Organisaties ondersteunen om optimaal te profiteren van de eindeloze mogelijkheden die het sociale web te bieden heeft. Wij bieden organisaties doelgerichte marketing oplossingen voor bedrijfsuitdagingen.
In het Frankly team zit iedereen op de juiste plaats. Door nauwe samenwerkingen zijn we allemaal optimaal op elkaar ingespeeld waardoor onze strategieën doordracht en onderbouwd zijn en onze uitwerking scherp en to the point. Zo kunnen we jouw doelgroep binden en continue blijven boeien. We voeren elk project uit met meetbare doelstellingen, want meten… is weten!
Social Media Management | Social Advertising | Marketing Consultancy | Customer Loyalty | Strategy & Market Positioning | Online Reputation Management.
Frankly Social is een creatief marketingbureau in het hart van Zeeland. ‘Social business’, het zo opzetten van organisaties en projecten dat zij optimaal kunnen profiteren van de kans die het sociale web te bieden heeft, is bij ons van groot belang. Wij bieden marketing oplossingen voor bedrijfsuitdagingen. Ons team staat klaar om op innovatieve en meetbare wijze jouw organisatie social te maken, volgens afgesproken doelstellingen en KPI’s.
Frankly Social geeft jouw social media kanalen de zorg en aandacht die ze verdienen, altijd in lijn met jouw bedrijfsstrategie. Samen bepalen we wat het beste bij jouw onderneming past, van creatie tot monitoring.
Bereik jouw doelgroep met precisie door social advertising. We kijken samen naar jouw doelstellingen en doelgroep en optimaliseren tekst en beeld voor maximale impact.
Frankly Social denkt mee bij het ontwikkelen, invullen en uitwerken van jouw marketingconcepten en campagnes door middel van innovatie en digitale transformaties zodat jouw organisatie klaar is voor de toekomst.
Klantloyaliteit brengt talloze voordelen met zich mee: klanten blijven langer en geven meer uit. Loyale klanten betekent minder marketingkosten, ze zijn minder gevoelig voor andere aanbieders en verkopen je merk voor jou! Maak maximaal gebruik van jouw klantenbestand en start vandaag nog met een loyality programma.
Zet jouw merk sterk in de markt met doordachte marketingstrategieën en middelen voor maximale impact. Neem vandaag nog contact op met ons team om de mogelijkheden te bespreken.
Frankly Social ondersteunt in jouw online reputatiemangement. We monitoren en reageren op reviews van jouw klanten op bijvoorbeeld Google of TripAdvisor. Wij beschermen en verbeteren jouw online reputatie.
Voor de heropening het eigentijdse Bakery Café Marie~Rose in Knokke-Heist heeft Frankly Social de huisstijl ontwikkeld inclusief logo ontwerp. Met veel enthousiasme doen wij het social media management van Marie~Rose!
Focus voor Marie Rose:
Huisstijl Ontwikkeling | Logo Ontwerp | Social Media Management.
Strandpaviljoen Strand Ruig ondersteunen we door middel van social advertising, onder andere voor het werven van personeel. Daarnaast verzorgen wij de nieuwsbrief om extra traffic te genereren. Momenteel werken Strand Ruig en Frankly Social samen op het gebied van Customer Loyalty. We ontwikkelen een programma om klanten vaker te laten komen en meer te laten besteden en te binden aan het paviljoen. #IkBenRuig
Focus voor Strand Ruig:
Customer Loyalty | Nieuwsbrief | Social Advertising.
Met Protaste hebben we een duidelijke strategie opgezet en vertaald naar krachtige middelen om Protaste met maximale impact te introduceren bij POIESZ Supermarkten.
Focus voor Protaste: Social Media Management | Social Advertising | Marketing Consultancy | Strategie & Positionering | Online Reputatie Management.
Sinds 2016 verbeteren wij de social presence van Fieret’s Vishandel d.m.v. inhouse coaching zodat de kennis intern is gewaarborgd.
Focus voor Fieret:
Social Media Management | Social Advertising | Marketing Consultancy | Klantloyaliteit | Strategie & Positionering | Online Reputatie Management.
Studio Aromatic verkoopt unisex parfums in een nichemarkt. Frankly versnelt de groei van de webshop en online presence.
Focus voor Studio Aromatic: Strategie en Posisionering | Social Advertising | Social Media Management | Customer Loyalty.
Bij de Gemeente Sluis heeft Frankly Social 5 jaar ondersteund in het team van ‘Binnenstad Management Sluis’. Het doel was optimalisatie van de samenwerking tussen gemeente en ondernemers. In het maandelijks overleg met de wethouder en verantwoordelijken behield Sluis zijn voorsprong op andere winkelgebieden.
Focus voor Gemeente Sluis:
Marketing Consultancy | Strategie & Positionering.
Frankly Social is vanaf 2020 betrokken bij de Stichting Gastvrij Zeeuws-Vlaanderen. Het doel van de streekpromotie is spreiding in tijd (voor- en naseizoen) en ruimte (kust-en achterland).
Focus voor Stichting Gastvrij Zeeuws-Vlaanderen: Social Media Management | Social Advertising | Marketing Consultancy | Strategie & Positionering.
Zeevla wilde meer profiteren van online aanwezigheid. Samen hebben we een strategie opgezet en online middelen ingezet die perfect aansluiten bij de marktkramen, winkel en webshop.
Focus voor Zeevla: Social Media Management | Social Advertising | Marketing Consultancy | Customer Loyalty | Strategie & Positionering | Online Reputatie Management.
Sinds 2015 samenwerkingen met Sluis Online en Sluis Promotie met als doel zo veel mogelijk de gewenste doelgroepen naar Sluis te trekken.
Focus voor Sluis Online: Social Media en Advertising, Mailings, Website, Drukwerk en andere offline uitingen.
In 2019 invulling gegeven aan een onderdeel van de offline en online communicatiemiddelen.
Focus voor Lenger Seafoods: Ontwikkeling van drukwerk | Website.
Vanaf 2015 nauw contact gehad met InRetail. InRetail is de organisatie die opkomt voor de belangen van ondernemers in de retail non-food. Zeker tijdens Corona hebben wij intensief gestreden voor de belangen van de ondernemers in Sluis. ‘Samen sterk’ hebben we een vuist gemaakt.
Focus voor InRetail: Samenwerking.
Frankly Social heeft Groosman Mode ondersteund in hun groei tijdens een roerige retailmarkt d.m.v. marketing en innovatie. Vooral op het gebied van klantloyaliteit maakte Groosman Mode het verschil in Sluis.
Focus voor Groosman Mode:
Social Media Management | Social Advertising | Marketing Consultancy | Klantloyaliteit | Strategie & Positionering | Online Reputatie Management.
De flexibele Frankly crew staat dagelijks klaar om jou te ondersteunen in het behalen van jouw online doelen.
Kom de Frankly Social crew versterken!
Heb jij uitgebreide kennis van allerlei marketingdisciplines?
Ben jij een koning(in) in het plannen, creëren en delen van waardevolle content? Én smul jij ervan om bezoekers te binden en te converteren naar klanten?
Stuur een e-mail! Dan drinken we binnenkort samen koffie!
Word jij het nieuwe creatieve brein in de Frankly Crew?
Gaat jouw hart sneller kloppen van design? Ontwikkel jij social media templates, posts, ads, nieuwsbrieftemplates met twee vingers in je neus?
Stuur ons een e-mail. Wij zorgen voor lekkers bij de koffie!
Benieuwd naar wat Frankly Social voor jouw organisatie kan betekenen? Neem contact met ons op. We bespreken graag de mogelijkheden.
+31 (0) 6 5396 9032
info@franklysocial.nl